مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 10:002020-05-26اقتصادي

مسیر ارتباطی شهرستان سیروان به مرکز استان ایلام نزدیکتر می شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از تکمیل پروژه راه ارتباطی چشمه چاهی به سفید خانی شهرستان سیروان خبر داد و گفت: مسیر ارتباطی شهرستان سیروان به مرکز استان ایلام نزدیکتر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر کاظمی ظهر سه شنبه در بازدید از پروژه های راه ارتباطی شهرستان سیروان اظهار کرد: هم اکنون پروژه های مختلفی در حوزه راهسازی شهرستان سیروان در حال اجراست که در آینده ای نزدیک بخش مهمی از پروژه ها به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به پروژه راهسازی سیروان-ایلام اظهار کرد: این پروژه در چند فاز در حال اجرایی شدن است که تاکنون 20 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

کاظمی بیان کرد: عملیات اجرایی پروژه راه سازی چشمه چاهی – سفیدخانی محور ایلام- سیروان در دو قطعه در حال انجام است، این طرح به منظور کاهش مسیر مرکز استان به مرکز شهرستان سیروان و همچنین حذف نقاط پرحادثه، با پیگیری های به عمل آمده آغاز شده است و هم اکنون پیمانکاران در دو قطعه مشغول فعالیت هستند.

وی خاطر نشان کرد: در قطعه اول به طول دو کیلومتر احداث پل بزرگ با دهانه 10 متر و طول 52 متر به پایان رسیده و بیش از 50 هزار متر مکعب عملیات خاکی انجام شده است، قطعه دوم نیز به طول 5 کیلومتر پیمانکار مشغول عملیات زیر سازی است که با پایان این مرحله عملیات روسازی (بیس و آسفالت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر ارتباطی شهرستان سیروان به مرکز استان ایلام نزدیکتر می شود

مسیر ارتباطی شهرستان سیروان به مرکز استان ایلام نزدیکتر می شود