مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 08:402020-05-26سياسي

رای بالا به رییس مجلس نشان از انسجام نمایندگان دارد


نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه کسب رای بالا برای رییس مجلس نشان از اقتدار مجلس و انسجام نمایندگان دارد گفت: برای انتخاب رییس مجلس و هیأت رییسه تمام نمایندگان باید انتخابی که به نفع کشور باشد را مدنظر قرار دهند.

- حسن لطفی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در مجلس هیات رییسه قدرت مطلقه ندارد اظهار کرد: رییس مجلس  و هیأت رییسه نمی توانند به هیچ نماینده ای امر و نهی کند و یا امتیاز خاصی برای برخی از نمایندگان قائل شوند زیرا مجلس بر اساس آیین نامه داخلی اداره می شود و هیأت رییسه تنظیم امور مجلس را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه هیأت رییسه و رییس مجلس بر اساس معیارهای متفاوتی از جمله توانایی و جریان فکری انتخاب می شوند گفت: به طور کلی معیار خاصی در این زمینه وجود ندارد و اکثرا بر اساس فراکسیون‎هایی که بدو شروع مجلس شکل می گیرند، جریان های فکری و توانمندی افراد انتخاب می شوند.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه کسب رای بالا برای رییس مجلس نشان از اقتدار مجلس دارد ادامه داد: تعداد آراء رییس مجلس در مسائل  سیاسی داخلی و بین المللی حائز اهمیت بوده و تاثیرگذار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای بالا به رییس مجلس نشان از انسجام نمایندگان دارد

رای بالا به رییس مجلس نشان از انسجام نمایندگان دارد