مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 06:402020-05-26سياسي

هیأت رییسه مجلس باید به آرمان های نظام پایبند باشند


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تعهد، پایبندی به آرمان های نظام و رهبری و مردمی بودن را برای رییس و هیات رییسه مجلس بسیار مهم برشمرد و انتخاب رییس مجلس با رای اکثریت را به معنای افزایش قاطعیت و اقتدار آن و پیشبرد بهتر امور در مجلس دانست .

- حجت الاسلام احد آزادیخواه در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به آغاز کار مجلس یازدهم اظهار کرد: یکی از مهمترین معیارهای کار در مجلس یازدهم انتخاب هیات رییسه و رییس مجلس است که باید آن را کاری مهم و ارزشمند عنوان کرد.

وی تخصص و توانمندی اداره جلسات مجلس را از مهمترین موارد دانست و گفت: اداره جلسات مجلس با توجه به تسلط بر آیین نامه های داخلی و قوانین بالادستی، قانون اساسی و سیاست های کلی نظام از موارد مهمی است که هیات رییسه و رییس مجلس باید مسلط به این امور باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تعهد و پایبندی به آرمان های نظام و رهبری را برای رییس و هیات رییسه مجلس بسیار مهم برشمرد و گفت: مردمی بودن یکی از اولویت هایی است که باید رییس مجلس و هیات رییسه به آن توجه داشته باشند.

وی افزود:  وقتی رییس و هیات رییسه روحیه مردمی داشته باشه نیازمندی ها و مطالبات مردم را رصد می کنند و این موارد در این سه حوزه بسیار تأثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت رییسه مجلس باید به آرمان های نظام پایبند باشند

هیأت رییسه مجلس باید به آرمان های نظام پایبند باشند