مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 06:002020-05-26سياسي

رای بالای رییس مجلس موجب افزایش قدرت چانه زنی در عرصه جهانی می شود


نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس یازدهم گفت: اهمیت انتخاب رییس مجلس با رای بالا نشان از وحدت و یکپارچگی درون مجلس است که قدرت چانه زنی ایران در عرصه داخلی و جهانی را بالا می برد.

- سیدجواد حسینی کیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در توضیح معیارهای انتخاب رییس مجلس و هیات رییسه، اظهار داشت: در انتخاب معیارهای انتخاب رییس مجلس فرد باید دارای تجربه کافی، مسلط، مردمی و از دل مردم، توانمند، مورد اطمینان، دلسوز، مورد وثوق و متعهد، طرفدار عدالت، شجاع و کارآمد باشد.

نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس یازدهم با بیان اینکه مدیریت صحیح تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند، افزود: اگر مدیریت نباشد در واقع فرصت ها و زمان را از دست می دهیم، مدیریت صحیح قادر است از تهدید ها شرایط مثبت بسازد، چه بسا با عدم مدیریت فرصت های ساخته شده خود را نیز از دست بدهیم.

وی افزود: انتخاب رییس مجلس با رأی بالا اقتدار کشور را نشان می دهد در صورتی بر حسب قانون هر چی رای آورده شود همان مدنظر قرار خواهد گرفت.

حسینی کیا در پایان، گفت: اهمیت انتخاب رییس مجلس با رای بالا نشان از وحدت و یکپارچگی درون مجلس است که قدرت چانه زنی ایران در عرصه داخلی و جهانی را بالا می برد که مقبولیت داخلی و خارجی را به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای بالای رییس مجلس موجب افزایش قدرت چانه زنی در عرصه جهانی می شود

رای بالای رییس مجلس موجب افزایش قدرت چانه زنی در عرصه جهانی می شود