مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 05:452020-05-26بين الملل

معرفی پرفروش ترین خودروی الکتریکی در نروژ


ترون در نروژ عنوان پرفروش ترین خودروی الکتریکی را در چهار ماهه نخست سال جاری میلادی به خود اختصاص داد.

- ، با توجه به گسترش روز افزون وسایل نقلیه برقی و استقبال بی نظیر از خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست به نظر می رسد که مشتریان و شهروندان در برخی کشورهای اروپایی علاقه و تمایل بسیار بیشتری به خریداری و استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی و پلاگین هیبریدی از خود نشان داده اند.

یکی از این کشورها بدون شک نروژ بوده است که طبق آمارهای منتشر شده تاکنون پایتخت و کانون اصلی فروش و استقبال از خودروهای الکتریکی به شمار می رود.

حالا تازه ترین گزارش های منتشر شده در وبسایت cleantechnica حاکی از آن است که خودروی الکتریکی آئودی ای تروند (Audi e-tron) توانسته از سایر رقبای خود در بازار نروژ سبقت بگیرد و بیشتر از آنها نظر و توجه شهروندان این کشور را به سمت و سوی خود جلب کند.

همچنین این آمارها نشان می دهند که بازار نروژ همچنان توانسته بیشترین سهم در فروش خودروهای برقی پاک و دوستدار محیط زیست را به خود اختصاص دهند؛ به گونه ای که در چهار ماهه نخست سال 2020 میلادی سهم بازار خودروهای برقی در این کشور به 70 درصد رسیده است.

نمودار زیر نشان دهنده 20 خودروی برتر فروخته شده در بازار نروژ در بازه زمانی ژانویه تا آوریل سال جاری میلادی است: طبق نمودار بالا خودروی آئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی پرفروش ترین خودروی الکتریکی در نروژ

معرفی پرفروش ترین خودروی الکتریکی در نروژ