مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 05:002020-05-26سياسي

رییس مجلس باید اثر گذار در مدیریت کشور باشد / لزوم ایمان قلبی به نقشه راه کشور


نماینده منتخب مردم اسفراین در مجلس با تاکید بر لزوم اثرگذاری رییس مجلس بر مدیریت کشور و رفع مشکلات جامعه خاطرنشان کرد: ایمان قلبی به نقشه راه کشور و دستورات رهبری از ویژگی های مهم انتخاب رییس مجلس است.

- امان الله حسین پور در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد به اهمیت انتخاب رییس مجلس در دوره آتی اشاره و اظهار کرد: معتقدیم مجلس در رأس امور است و اگر مجلس در کشور ریل گذاری درستی را انجام دهد بسیاری از مشکلات جامعه و کشور حل می شود.

وی با تشریح برخی از ویژگی های مهم رییس و هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: این مسئولیت مهم به عنوان یکی از سران قوا باید به درستی انجام شود تا با هدایت مجلس اشکالات موجود در سطح جامعه در بخش های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سایر حوزه ها کاسته شود و ریل گذاری صحیح انجام شود.

نماینده منتخب مردم اسفراین ادامه داد: بررسی مشکلات موجود در جامعه نشان می دهد ریل گذاری مجلس در برخی مسائل درست نبوده و بیانگر این است که در حوزه وضع قوانین، نظارت و اصلاح قوانین گذشته موفق عمل نکرده و حتی نتوانسته پیگیر اجرایی شدن قوانین بر زمین مانده نیز باشد.

وی با اشاره به میزان تذکرات نمایندگان در دوره گذشته به دولت تصریح کرد: آمار بالای تذکرات نمایندگان به دولت و عدم احساس اثرات آن در زندگی مردم در جامعه نشان می دهد که خروج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس باید اثر گذار در مدیریت کشور باشد / لزوم ایمان قلبی به نقشه راه کشور

رییس مجلس باید اثر گذار در مدیریت کشور باشد / لزوم ایمان قلبی به نقشه راه کشور