مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 14:552020-05-25اقتصادي

تامین آب شرب پایدار غیزانیه تا یک ماه آینده / بابت کوتاهی ها عذرخواهی می کنم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، ظهر امروز پس از بازدید سرزده از مسیر و تاسیسات آبرسانی بخش غیزانیه اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای حل مشکلات آب غیزانیه از سال 96 به صورت جدی پیگیر قضیه بودیم چرا که پروژه بزرگی بوده که انجام شده است.

وی افزود: پروژه غیزانیه بزرگ بوده و کار رو به اتمام است و حدود 45 میلیارد تومان تا به الآن هزینه شده است و انشاءالله بخش غربی و مشرحات و همچنین بخش غیزانیه بزرگ حل خواهد شد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: دوازدهم اردیبهشت آخرین بازدید من از پروژه بوده است و همانجا قول 45 روزه به مردم دادم و خدا را شاکرم که کار طبق همان برنامه ریزی پیش رفته است و ظرف دو هفته آینده آب به مشرحات و بخش غیزانیه بزرگ وصل خواهد شد.

وی افزود: البته شش کیلومتر از صفیره به نزهه، خط لوله فرسوده است که اعتبار آن نیز تامین شده است و ظرف بازه زمانی یک الی یک و نیم ماه دیگر تکمیل خواهد شد و کار آبرسانی پایدار شده و کل روستاها آبرسانی خواهند شد.

شریعتی بیان کرد: مردم بالاخره حق دارند که در این شرایط آب را طلب کنند و وظیفه ما این است که آب مورد نیاز آنها را تامین کنیم.

وی افزود: مشکل آب غیزانیه یک مشکل پانزده ساله است و خط آبرسانی آن سال 61 احداث شده و بعد از آن گسترش پیدا نکرده و بازسازی یا نوساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب شرب پایدار غیزانیه تا یک ماه آینده / بابت کوتاهی ها عذرخواهی می کنم

تامین آب شرب پایدار غیزانیه تا یک ماه آینده / بابت کوتاهی ها عذرخواهی می کنم