مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 08:452020-05-25حوادث

اعزام 110نفر نیرو به ارتفاعات خنگ بنار گچساران برای مهار آتش


مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمدبا اشاره به وسعت آتش سوزی در مراتع و جنگل های خنگ بنار و کوه گوهرنارک گچساران گفت: مرحله نخست عملیات با موفقیت انجام شد و تعداد 110 نفر به ارتفاعات خنگ بنار و گناوه لری هلی برن شدند.

- وحید محمدی تبار در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به وسعت آتش سوزی در  مراتع و جنگل های خنگ بنار و کوه گوهرنارک گچساران گفت: مرحله نخست عملیات با موفقیت انجام شد و تعداد 110 نفر به ارتفاعات خنگ بنار و گناوه لری هلی برن شدند.

 وی ادامه داد: تعداد 3 نفر نیروکه برای مهار اتش به ارتفاعات منطقه خنگ بنار رفته بودند  دچار مصدومیت شد و برای مداوا به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله دوم عملیات کنترل و اطفا حریق در جنگل های صعب العبور خنگ بنار و گناوه لری گچساران با حضور هلی کوپتر ابپاش ارتش جمهوری اسلامی و وزرات دفاع تا ساعتی دیگر آغاز می شود.

 وی ابراز کزرد:  هم اکنون  بالگرد شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در عملیات هلی برن نیروهای امدادگر به ارتفاعات خنگ بنار مشارکت دارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، آتش در جنگل های گچساران  از چهار روز پیش شعله ور شده و پس از چندین بار مهار به دلیل وزش باد و صخره ای بودن منطقه دوباره شعله ور می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 110نفر نیرو به ارتفاعات خنگ بنار گچساران برای مهار آتش

اعزام 110نفر نیرو به ارتفاعات خنگ بنار گچساران برای مهار آتش