مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 07:352020-05-25سياسي

تلاش برای تشکیل کمیسیون فضای مجازی در مجلس یازدهم


نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اهمیت فضای مجازی، به دنبال تشکیل کمیسیون فضای مجازی در مجلس یازدهم خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مصطفی طاهری، در دیدار با سرپرست مخابرات منطقه زنجان با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در مخابرات منطقه زنجان به اهمیت ارتباطات در جامعه امروز و نقش اثرگذار آن در فرهنگ اجتماعی و سیاسی کشور تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت فضای مجازی و به دنبال تشکیل کمیسیون فضای مجازی در مجلس یازدهم خواهیم بود.

سرپرست مخابرات منطقه زنجان گفت: مخابرات این منطقه، اقدامات اثربخشی در راستای ارائه خدمات و اینترنت به شهروندان انجام داده که در نتیجه آن، 54 درصد سرویس اینترنت مشترکان استان زنجان توسط مخابرات عرضه می شود.

همایون دلجویی افزود: این میزان نسبت به سال گذشته هشت درصد رشد داشته که نشان از توان بالای مخابرات در ارائه خدمات اینترنتی است.

وی گفت: نوسازی شبکه تلفن همراه (Swap) از گام های مؤثر مخابرات منطقه زنجان در سال 98 بود که با همت و تلاش کارکنان به نتیجه ارزشمند رسیده است.

سرپرست مخابرات منطقه زنجان افزود: خوشبختانه در ایام پیش از نوروز که بیشتر خدمات در بستر اینترنت بود، هیچ گونه قطعی اینترنتی را مشاهده نکردیم و برای ارائه سرویس های با کیفیت، تمهیدات لازم برای بهره گیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تشکیل کمیسیون فضای مجازی در مجلس یازدهم

تلاش برای تشکیل کمیسیون فضای مجازی در مجلس یازدهم