مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 06:152020-05-25سياسي

کارآمدی، انقلابی گری و مدیریت جهادی از مهم ترین شاخصه های رییس مجلس


نماینده منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کارآمدی، انقلابی گری و مدیریت جهادی از مهم ترین شاخصه هایی است که نمایندگان باید در انتخاب رییس مجلس مدنظر قرار دهند.

- سید علی یزدی خواه نماینده منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرری با اشاره به خصوصیاتی که ریاست مجلس باید داشته باشد، اظهار کرد: کارآمدی، انقلابی گری، فعالیت جهادی، سابقه روشن، قدرت مدیریت، پیگیری مطالبات مردم از قوه مجریه، تسلط بر ضوابط و مقررات از جمله شاخصه هایی است که رییس قوه مقننه باید دارا باشد.

وی ادامه داد: رییس قوه مقننه در کنار اجرای برنامه توسعه ششم، باید قدرت هماهنگی و ساماندهی مجلس را داشته و بتواند نهاد قانون گذاری کشور را اداره کند.

نماینده منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب قرار گرفته ایم، افزود: این مجلس باید به دنبال عملیاتی کردن بیانیه گام دوم باشد که ضرورت آن مبارزه با فساد و رانت و هرگونه روحیه اشرافی گری و ویژه خواری است که حساسیت این موضوع را بیشتر می کند.

یزدی خواه با بیان اینکه کار جهادی جز با روحیه انقلابی، نگاه به ظرفیت های داخلی و تکیه بر دیپلماسی مقاومت میسر نمی شود، تصریح کرد: در سایه مجلس انقلابی با رویکرد جهادی و با به کارگیری ظرفیت های داخلی نظام و قدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآمدی، انقلابی گری و مدیریت جهادی از مهم ترین شاخصه های رییس مجلس

کارآمدی، انقلابی گری و مدیریت جهادی از مهم ترین شاخصه های رییس مجلس