مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 06:102020-05-25سياسي

پیش شرطی برای انتخاب رییس مجلس نداریم


نماینده مردم شیروان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: ما نباید نظر خودمان را شرط کنیم که هر کسی رییس مجلس شد نباید وارد انتخابات ریاست جمهوری شود، - زیرا این اقدام فرصت سوزی است.

علی جدی را دنبال کند.

نماینده مردم شیروان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رییس مجلس باید بتواند جایگاه نظارتی این نهاد را تقویت کرده و مجلس را دوباره به رأس امور برگرداند، زیرا در مجالس گذشته این جایگاه متزلزل شده است.

وی تعامل با تمام نماینده ها را دیگر ویژگی رییس مجلس دانست و افزود: همه نمایندگان، نماینده های مردم هستند و رییس مجلس نباید این فکر را کند که چون جایگاه ریاست را اخذ کرده، از دیگر نماینده ها بالاتر بوده و اختیارات ویژه ای دارد.

جدی با تاکید بر رعایت آیین نامه های داخلی مجلس و استفاده از نظرات تمام نماینده ها گفت: با رعایت این شاخص ها می توانیم امید داشته باشیم فردی که انتخاب می شود بتواند تغییراتی در روند مجلس به وجود آورد و مشکلات مردم را دنبال کند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به الزام رییس مجلس به اینکه چهار سال در پست ریاست بماند، تصریح کرد: این درخواست هیچ منطقی ندارد، زیرا ما نباید نظر خودمان را شرط کنیم که هر کسی رییس مجلس شد نباید وارد انتخابات ریاست جمهوری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش شرطی برای انتخاب رییس مجلس نداریم

پیش شرطی برای انتخاب رییس مجلس نداریم