مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 05:052020-05-25سياسي

ریاست مجلس به کارآمدترین و انقلابی ترین شخص سپرده شود


نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتگل در مجلس گفت:در شرایط حساس کنونی انتظار میرود ریاست مجلس به کار آمدترین و انقلابی ترین شخص سپرده شود.

-  علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتگل در مجلس ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان در خصوص معیارهای انتخاب رییس مجلس و هییت رییسه مجلس اظهار داشت:از آنجا که ریاست مجلس در نگاه مردم پیشانیِ قوه مقننه محسوب میشود در شرایط حساس کنونی انتظار میرود ریاست مجلس به کار آمدترین و انقلابی ترین شخص سپرده شود.

وی با بیان اینکه رییس مجلس باید تجربه ی کافی و تسلط کامل نسبت به فرآیند های تقنینی و ساز و کار های درونی مجلس داشته باشد ادامه داد:رییس مجلس باید تعهد به مرّ ماده 20 ایین نامه های داخلی مجلس راجع اختیارات و وظایفش را کاملا آگاهانه اجرایی کند.

ورناصری تاکید کرد:داشتن روحیه و توان استدلالی و اقناعی در مواجهه با مباحث مجلس و نمایندگان، پرهیز از برخورد های آمرانه و توان وحدت آفرینی در بدنه سیاسی مجلس  برای چنین جایگاه حساسی بسیار ضروری است.

وی افزود:رییس مجلس تصمیم گیرنده نهایی نیست بلکه در واقع باید روابط بین نمایندگان را تنظیم کند و در نهایت به رای آنها تمکین کند پس فعال مایشاء نیست بلکه باید نگاه نماینده محور داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاست مجلس به کارآمدترین و انقلابی ترین شخص سپرده شود

ریاست مجلس به کارآمدترین و انقلابی ترین شخص سپرده شود