مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 12:452020-05-24سياسي

پورمختار: رأی بالا به رییس مجلس آتی او را در انجام وظایفش مقتدرتر می سازد


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: رأی بالای نمایندگان به انتخاب رییس مجلس دوره بعدی او را در انجام وظایف تقنینی و نظارتی خود با پشتوانه قوی تری همراه ساخته و مقتدرتر می سازد.

- محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: رییس مجلس دارای یک شخصیت ملی  و یک شخصیت بین المللی است و هم در عرصه ملی تأثیرگذار است و هم در بین المجالس جهانی او را به عنوان نماینده ایران می شناسند.

وی افزود: به عنوان مثال در عرصه داخلی رییس مجلس در شورای اقتصادی سران قوا حضور دارد که تصمیمات این شورا از اهمیت بالایی برخوردار است.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در عرصه بین المللی نیز در مجامع مختلف رییس مجلس حضور دارد و در اجلاسیه های مختلف می تواند حضوری مؤثر داشته باشد.

پورمختار خاطرنشان کرد: بر همین اساس رییس مجلس یازدهم باید فردی باشد که در مسائل داخلی و بین المللی اشراف کامل داشته باشد و از توانمندی های خاصی در این زمینه برخوردار باشد.

وی افزود: رأی بالای نمایندگان به انتخاب رییس مجلس آینده می تواند پشتوانه قوی برای وی به شمار آید و او را در انجام وظایف نظارتی و تقنینی خود مقتدرتر سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورمختار: رأی بالا به رییس مجلس آتی او را در انجام وظایفش مقتدرتر می سازد

پورمختار: رأی بالا به رییس مجلس آتی او را در انجام وظایفش مقتدرتر می سازد