مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 20:002020-05-23فرهنگي

بازی دو نفره فرهاد آییش و افسانه بایگان به عید فطر رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم بلند داستانی بازی دو نفره به کارگردانی ابوذر حیدری که تصویربرداری آن در سال 1398 به پایان رسیده است، - بازی دو نفره فرهاد آییش و افسانه بایگان به عید فطر رسید فیلم بلند داستانی بازی دو نفره با بازی فرهاد آییش و افسانه بایگان همزمان با عید سعید فطر از شبکه سه سیما پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، فیلم بلند داستانی بازی دو نفره به کارگردانی ابوذر حیدری که تصویربرداری آن در سال 1398 به پایان رسیده است، پس از پایان مراحل فنی آماده پخش از شبکه سوم سیما شده است و قرار است روز عید سعید فطر ساعت 14 از شبکه سه سیما پخش شود.

در این فیلم به تهیه کنندگی سید محمدصادق حسینی، بازیگرانی چون فرهاد آییش، افسانه بایگان، عرفان ابراهیمی، علیرضا استادی، سلمان فرخنده، حمیدرضا حاجی محمدزاده، مهدی دانایی فر به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان فیلم بازی دو نفره که در خانه تولیدات جوان سازمان صداوسیما و موسسه فرهنگی هنری مصیر به عنوان مجری طرح تهیه شده، آمده است: آدمی مثل من نباید ازدواج کنه، حالا هم که ازدواج کرده یه ذره باید درکش کنن دیگه.

مسئله اینه اینا فکر می کنن من دارم بازی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی دو نفره فرهاد آییش و افسانه بایگان به عید فطر رسید

بازی دو نفره فرهاد آییش و افسانه بایگان به عید فطر رسید