مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 11:302020-05-23سياسي

نمیگذاریم کسی به منافع کشورحمله کند/گوشه گوشه ایران راباهم ساختیم


نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کسی بخواهد به منافع ملی ما حمله کند یکپارچه جلوی او می ایستیم و مهم نیست آن فرد صدام، - پمپئو، ترامپ یا نتانیاهو باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، سیامک مره صدق ظهر شنبه از زیارتگاه استر و مردخای در همدان بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: تعداد زیادی اماکن مقدس مربوط به جامعه ایرانیان کلیمی در کشور ما وجود دارد و همواره این اماکن مورد احترام ملت ایران بوده و ارگان های امنیتی و انتظامی برای حراست از این اماکن مقدس کوشش کرده اند.

مره صدق با اشاره به اینکه اتفاق در محوطه زیارتگاه استر و مردخای به واسطه تعدد ساختمان ها و ترددها کاملاً طبیعی است و می تواند بر اثر اتصال سیم برق، انداختن ته سیگار یا هزاران اتفاق باشد، افزود: آنچه برای من عجیب است اینکه اتفاقی به این کوچکی چطور موجب می شود پمپئو واکنش نشان دهد.

وی اضافه کرد: جرج پمپئو که خود مسئول کشتار تعداد زیادی زنان و کودکان بی گناه است و به راحتی تعداد زیادی از اماکن مذهبی را در عراق نابود کرده و کشتن آدم ها را از وظایف خود می داند، برای چنین اتفاقی واکنش نشان می دهد و آن یک معنی بیشتر ندارد که آن هم دشمنی امپریالیسم با منافع ملی ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمیگذاریم کسی به منافع کشورحمله کند/گوشه گوشه ایران راباهم ساختیم

نمیگذاریم کسی به منافع کشورحمله کند/گوشه گوشه ایران راباهم ساختیم