مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 10:202020-05-23فرهنگي

تعریف هویت شغلی هنرمندان در مرحله ی جدی


سرانجام بعد از مدت ها تلاش و پیگیری، شیوه نامه تشکیل و فعالیت انجمن های صنفی هنری به تصویب وزارت کار رسید و بزودی هنرمندان رشته های گوناگون به عنوان شاغل در این وزارتخانه شناخته خواهند شد.

- بعد از تایید شیوه نامه تشکیل انجمن های صنفی هنری در وزارت کار تعریف هویت شغلی هنرمندان در مرحله ی جدی سرانجام بعد از مدت ها تلاش و پیگیری، شیوه نامه تشکیل و فعالیت انجمن های صنفی هنری به تصویب وزارت کار رسید و بزودی هنرمندان رشته های گوناگون به عنوان شاغل در این وزارتخانه شناخته خواهند شد.

امنیت شغلی هنرمندان و تعریف فعالیت هنری به عنوان شغل، مطالبه ای است که سال هاست از سوی هنرمندان گوناگون بویژه خانه های تئاتر، سینما و موسیقی پیگیری شده است و حال بعد از تصویب شیوه نامه تشکیل انجمن های صنفی در وزارت کار، تازه ترین مرحله اجرایی این مطالبه انجام شد.

در همین زمینه ایرج راد که به عنوان نماینده هنرمندان تئاتر پیگیر این مطالبه بوده است، به ایسنا گفت: خوشبختانه شیوه نامه اجرایی تشکیل و فعالیت انجمن های صنفی، بعد از تایید در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به تازگی در وزارت کار نیز تایید شد و از این پس انجمن ها و خانه های هنری که می خواهند به عنوان انجمن صنفی فعالیت خود را آغاز کنند، امور خود را به طریقی که در این شیوه نامه مشخص شده، انجام خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف هویت شغلی هنرمندان در مرحله ی جدی

تعریف هویت شغلی هنرمندان در مرحله ی جدی