مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 06:102020-05-23اجتماعي

ذبح درختان با وعده پوچ/ 2 سال چشم انتظاری برای پارک بانوانی که ساخته نشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، چند سال از وعده ساخت پارک بانوان از سوی شهرداری ایلام می گذرد اما این مهم نه تنها محقق نشد بلکه وعده ساخت پارک دستاویزی برای قطع ده ها درخت پارک تپه شاهد شهر ایلام شد.

در سال 97 شهرداری ایلام به بهانه ساخت پارک بانوان بیش از 200 درخت کاج این پارک که قدمت چندین ساله دارد را قطع کرد، هرچند شهردار ایلام مدعی شد این درختان اکثرا خشکیده بوده اند جهت ساخت پارک بانوان قطع شده اما در عمل هیچ اقدامی جهت ساخت پارک صورت نگرفت و با  گذشت بیش از 2 سال کماکان پروژه ساخت پارک بانوان تعیین تکلیف نشده است.

شهردار ایلام در مصاحبه های متعدد گفته بود که طبق مصوبه ای که با حضور استاندار و اعضای شورای شهر و دادستان محترم ایلام صورت گرفت، مقرر شد تپه شاهد ایلام ساماندهی شده و پارک بانوان در این محل احداث شود و بعد از انجام مراحل اداری و ابلاغ مصوبه و تخصیص اعتبارات لازم احداث پارک بانوان در تپه شاهد ایلام آغاز شود.

وی به اولین اقدام جهت سالم سازی فضای سبز و پاکسازی درختان تپه شاهد اشاره کرده و گفته بود  که نسبت به قطع درختان خشک و هرس درختان بیمار اقدام شده است.

این صحبت ها در حالی است که پس از گذشت بیش از 2 سال از سخنان شهردار ایلام برای شهروندان و دوستداران محیط زیست که از همان ابتدا واکنش های مختلفی به قطع درختان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذبح درختان با وعده پوچ/ 2 سال چشم انتظاری برای پارک بانوانی که ساخته نشد

ذبح درختان با وعده پوچ/ 2 سال چشم انتظاری برای پارک بانوانی که ساخته نشد