مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 04:502020-05-23ورزشي

احداث زمین چمن مصنوعی در شهر کهک


مسوول اداره ورزش و جوانان بخش کهک از احداث پروژه عمرانی زمین چمن مصنوعی سرهنگ شهید مظفری نیا در راستای توسعه سرانه فضاهای ورزشی شهر کهک خبر داد.

- روح الله مقدم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: پیرو پیگیری های مکرر علاقمندان به ورزش در شهر کهک به ویژه دوست داران رشته فوتبال و مساعدت ویژه رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم عملیات تکمیل زمین چمن مصنوعی این شهر به مناسبت عید سعید فطر آغاز شد.

وی ادامه داد: این زمین در مجموعه ورزشی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهر کهک به نام سرهنگ شهید شهروز مظفری نیا احداث شده و با پیگیری های دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان، پیش بینی ما این است که تا سه ماه آینده به بهره برداری رسیده و در اختیار ورزش دوستان و علاقمندان به فوتبال در شهر کهک قرار بگیرد.

مسوول اداره ورزش و جوانان بخش کهک با بیان اینکه از مرداد ماه سال 1398 در این مسوولیت برای توسعه ورزش بخش فعالیت می کند، اضافه کرد: توسعه ورزش در بخش را در جلسات مختلف با بخشداری، شهرداری، شورای اسلامی شهر کهک و شوراهای اسلامی روستاها پیگیر می کنیم تا هر دو بخش قهرمانی و همگانی ورزش را تقویت کنیم.

وی با اشاره به فعالیت های این اداره در سال 1398، افزود: سال گذشته خانه جوان شهر کهک با حضور ژاله فرامرزیان معاون توسعه منابع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث زمین چمن مصنوعی در شهر کهک

احداث زمین چمن مصنوعی در شهر کهک