مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 06:052020-05-22سياسي

آرمان آزادسازی روز قدس هرسال پویاتر از سال قبل است


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: آزادسازی قدس به عنوان اولین قبله مسلمین یکی از مسائل راهبردی و آرمانی انقلاب اسلامی ایران بوده و هر سال پویاتر مطرح می شود.

- علی اکبر کریمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک، اظهار کرد وی بیان کرد: امسال با توجه به شرایط خاص، مردم به صورت حضور در فضای مجازی نفرت خود را از  صهیونیست ها اعلام خواهند کرد، و خللی در عزم و اراده مردم برای پیگیری آرمان قدس و فلسطین وارد  نخواهد شد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با سخنرانی مقام معظم رهبر در روز قدس، بار دیگر دیدگاه های انقلاب در مورد جنایات اسراییل تبیین شده و این رهنمودها بیانگر قاطعیت رهبری و مبارزه همیشگی تا محو اسراییل خواهد بود.

کریمی با اشاره به معامله قرن خاطرنشان کرد: معامله قرن توطئه دیگری برای به رسمیت شناختن اسراییل است از زمان طرح این موضوع به صراحت از سوی کشورهای اسلامی نفی شده و ملت فلسطین نیز این معامله را نمی پذیرند.

وی تصریح کرد: برخی حکام وابسته کشورهای منطقه به عنوان دلال در معامله قرن نقش آفرینی می کنند در حالی که این معامله نیز همچون قرارهای مختلف آمریکا و حکام کشورهای عربی با عزم و اراده ملت ها خنثی شده و به جایی نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرمان آزادسازی روز قدس هرسال پویاتر از سال قبل است

آرمان آزادسازی روز قدس هرسال پویاتر از سال قبل است