مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 16:152020-05-21حوادث

تصادف سه خودرو در اردبیل/ 8 نفر مصدوم شدند


تصادف سه خودرو در خیابان اطراف دریاچه شورابیل اردبیل به مصدومیت 8 نفر منجر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، تصادف سه خودرو در خیابان اطراف دریاچه شورابیل به مصدومیت 8 نفر منجر شد.

سیدحجت فتاحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: تصادف 2 دستگاه پژو 405 و یک دستگاه پژو پارس در میدان شهید عوض زاده اردبیل باعث ایجاد خسارت به هر 3 ماشین شد.

وی در رابطه با موقعیت این تصادفات، افزود: در صورت عدم ارتقای ایمنی خیابان 45 متری و 55 متری اطراف شورابیل، این خیابان ها مسدود خواهند شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل عنوان کرد: مدتی است به دلیل راکد ماندن پروژه عمرانی در بخشی از جداره خیابان شهید برزگر بخشی از لاین رفت این خیابان مسدود شده که متاسفانه در این ارتباط علایمی نیز نصب نشده است.

وی با ابراز گلایه از نبود امکانات تفریحی برای تخلیه انرژی جوانان در شهر گفت: به دلیل عدم وجود پیست ماشین و موتورسواری، این خیابان ها تبدیل به محل تخلیه انرژی جوانان با سرعت غیرمجاز شده است.

مصدوم شدن 8 نفر در تصادف مجید محمدغریبانی، رییس مرکز فوریت های پزشکی اورژانس استان اردبیل نیز اظهار کرد: بلافاصله پس از تماس مردمی چند دستگاه آمبولانس در محل حادثه حاضر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف سه خودرو در اردبیل/ 8 نفر مصدوم شدند

تصادف سه خودرو در اردبیل/ 8 نفر مصدوم شدند