مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 10:552020-05-21اقتصادي

ارسال لیست مشمولان بیمه بیکاری به سازمان تامین اجتماعی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه لیست بیمه بیکاری توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته است گفت: - احمد توصیفیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه هفته آینده بیمه بیکاری اسفندماه مشمولان در همدان به حساب آنها واریز می شود اظهار کرد: کسانی که مشمول بیمه بیکاری هستند و پیامک دریافت کرده اند شماره حساب خود را در سامانه ثبت کنند.

وی در پاسخ به اینکه هنوز لیستی از مشمولان بیمه بیکاری در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار نگرفته تا احصاء و واریزی انجام شود گفت: این لیست توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سازمان تامین اجتماعی ارسال می شود زیرا قرار است کار به صورت متمرکز انجام شود و استان ها درگیر نیستند.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه تلاش بر این بود قبل از عید مبالغ به حساب افراد واریز شود اما به دلیل اینکه شماره حساب ها در اختیار نبود انجام نشد افزود: تلاش می شود طی هفته آینده این اقدام صورت گیرد و ما نیز پیگیر کار هستیم که احتمالا 95 درصد محقق می شود.

وی با تأکید بر لزوم درج شماره حساب دقیق افراد که 6 بانک برای این منظور معرفی شده است در پاسخ به اینکه احتمال دارد مبالغ به حساب تامین اجتماعی واریز نشود و دولت خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال لیست مشمولان بیمه بیکاری به سازمان تامین اجتماعی

ارسال لیست مشمولان بیمه بیکاری به سازمان تامین اجتماعی