مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 09:502020-05-21سياسي

اگرچه سردار سلیمانی حضور ندارد، اما تفکر نجات قدس ماندگار است


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: صهیونیست ها امسال باید متوجه شوند که نبود سردار سلیمانی هیچ تاثیری در عزم و اراده جهان اسلام برای نابودی و محو اسراییل از صفحه روزگار ندارد و این عزم همچنان استوار روز به روز از عمر صهیونیست ها خواهد کاست.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: صهیونیست ها امسال باید متوجه شوند که نبود سردار سلیمانی هیچ تاثیری در عزم و اراده جهان اسلام برای نابودی و محو اسراییل از صفحه روزگار ندارد و این عزم همچنان استوار روز به روز از عمر صهیونیست ها خواهد کاست.

حمیدرضا ترقی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص روز قدس، اظهار کرد: همان طور که شورای هماهنگی تبلیغات اعلام کرد، از طریق حضور با خودرو امکان ابراز تنفر نسبت به صهیونیست ها و حمایت از مردم فلسطین وجود دارد.

اقدام فعال و تهاجمی در فضای مجازی نیز می تواند به صورت گسترده و وسیع توسط مردم صورت بگیرد و اعلام حمایت از آرمان های فلسطین و آزادی قدس را مطرح کنند.

وی افزود: طبیعتا ارتباطات بین المللی که به وجود آمده، موجب شده تعداد کشورهایی که امروز در رابطه با قدس اعلام حمایت کرده و از آرمان فلسطین طرفداری می کنند، از 100 کشور نیز بیشتر شود و این حرکت نشان دهنده این است که علیرغم تلاش دشمن، موضوع قدس و حمایت از آرمان فلسطین در حال تبدیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگرچه سردار سلیمانی حضور ندارد، اما تفکر نجات قدس ماندگار است

اگرچه سردار سلیمانی حضور ندارد، اما تفکر نجات قدس ماندگار است