مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 15:452020-05-20دانش

اعلام سیاست های وزارت علوم در خصوص بازگشایی دانشگاه ها


معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مهمترین اولویت وزارت علوم بازگشایی دانشگاه هاست اما شرایط دانشگاه ها نسبت به میزان پذیرش دانشجویان بومی و غیربومی متقاوت است و نمی توان تصمیم واحدی برای بازگشایی همه دانشگاه ها گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علی خاکی صدیق عصر امروز در وبینار چالش های دانشگاه های غیردولتی که به میزبانی موسسه آموزش عالی طلوع مهر در قم، برگزار شد، با اشاره به مهمترین اولویت های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در زمان کنونی اظهار کرد: بازگشایی دانشگاه های کشور از ابتدای مهر ماه سال جاری از اولویت های این وزارت خانه است اما با توجه به شیوع ویروس کرونا هر دانشگاهی بنا به ویژگی های دانشجویی خاص خود می تواند این کار را انجام دهد.

 وی با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد دانشجویان برخی دانشگاه های کشور را افراد غیربومی تشکیل می دهند، بیان کرد: پذیرش شمار بالای دانشجویان غیر بومی می تواند خطراتی را در خوابگاه ها به دنبال داشته باشد که همین عامل بازگشایی مراکز آموزش عالی را با دشواری مواجه کرده است.

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: دانشگاه هایی که شمار بالایی پذیرش دانشجویان غیر بومی دارند، تقاضا کرده اند که بازگشایی دانشگاه ها از ابتدای بهمن ماه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام سیاست های وزارت علوم در خصوص بازگشایی دانشگاه ها

اعلام سیاست های وزارت علوم در خصوص بازگشایی دانشگاه ها