مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 13:302020-05-20سياسي

اتکاء به خداوند و حضور مردم، انقلاب اسلامی را بیمه کرده است


جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه در 40 سال گذشته دشمن از همه ظرفیت خود برای مبارزه با انقلاب اسلامی استفاده کرده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین عباس برزگر جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در آیین تودیع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) قزوین که در حسینیه شهید مطهری قزوین برگزار شد اظهار کرد: پس از انقلاب اسلامی دشمن تمام تلاش خود را به میدان آورد تا با بحران سازی مانع پیروزی انقلاب اسلامی شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی از ابتدای شکل گیری با بحران های متعدد و بزرگی روبرو بوده و بحران هایی همچون درگیری های قومی و قبیله ای مانند کردستان، خوزستان و حتی تحمیل 8 سال دفاع مقدس بخشی از این توطئه بوده است.

سرهنگ برزگر اضافه کرد: امروز نیز دشمن با طراحی مشکلات اقتصادی به دنبال ایجاد خلق بحران های جدید برای نظام و ملت است.

وی بیان کرد: این بحران ها تا به امروز با حضور مردم در صحنه و پشت سر نظام شکست خورده و بدون شک پس از این نیز با بصیرت و ولایتمداری مردم نتیجه ای جز شکست برای دشمن به دنبال نخواهد داشت.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: در این 41 سال برای تثبیت انقلاب اسلامی تا به امروز خونهای زیادی ریخته شده و همه باید قدر این خون ها را بدانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتکاء به خداوند و حضور مردم، انقلاب اسلامی را بیمه کرده است

اتکاء به خداوند و حضور مردم، انقلاب اسلامی را بیمه کرده است