مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 12:502020-05-20بين الملل

عراق با روسیه درباره تقویت روابط اقتصادی و امنیتی گفت وگو کرد


رییس جریان حکمیت ملی عراق امروز با سفیر روسیه در بغداد درباره راه های تقویت روابط دو کشور به خصوص در زمینه مبارزه با بقایای داعش در عرق و کاستن از بحران اقتصادی این کشور گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رهبر جریان حکمت ملی عراق امروز چهارشنبه با سفیر روسیه در بغداد درباره تحولات سیاسی و راه های تقویت روابط میان دو کشور گفت وگو کرد.

عمار الحکیم در بیانیه ای خبری گفت: تحولات سیاسی در سطح داخلی، منطقه ای و بین المللی و راه های تقویت روابط میان بغداد و مسکو در همه زمینه ها از جمله زمینه های سیاسی و فرهنگی از جمله مسائل مورد بررسی در جریان میزبانی ما از ماکسیم مکسیموف سفیر روسیه در بغداد بود .

وی افزود: عراق خواهان رابطه با همه است و تلاش می کند عرصه برقراری ارتباط میان همه گروه ها و نه عرصه کشمکش و قطعی روابط باشد .

رهبر جریان حکمت ملی عراق گفت: عراق موفق به تشکیل دولت جدید شده و با چالش های بزرگی که مهم ترین آن مسئله اقتصاد و سرکوب بقایای داعش و مقابله با کرونا است روبه روست و البته عراقی ها قدرت مقابله با این چالش ها و دستیابی به موفقیت ها از طریق اتحاد و همبستگی را دارند .

انتهای پیام/.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق با روسیه درباره تقویت روابط اقتصادی و امنیتی گفت وگو کرد

عراق با روسیه درباره تقویت روابط اقتصادی و امنیتی گفت وگو کرد