مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 10:162020-05-20دانش

آغاز ترم تحصیلی آینده از مهر یا بهمن به دانشگاه ها واگذار شد


موسسات و دانشگاه هایی که می توانند در مهر ماه سال تحصیلی خود را شروع کنند، از مهرماه آغاز کنند و دانشگاه هایی که امکان ندارند از بهمن آغاز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خاکی صدیق، در وبینار هم اندیشی پیرامون چالش های دانشگاه های غیردولتی به همراه تبادل تجربیات در زمینه آموزش مجازی که بعد از ظهر امروز چهارشنبه برگزار شد با اشاره به مشکلات موسسات غیردولتی و غیرانتفاعی گفت: مشکلات این موسسات خیلی زیاد است و هرکدام از این موسسات مشکلات متنوع و مخصوص به خود را دارند که خیلی وقت ها راه حل واحدی نمی توان ارائه داد.

وی به معیارهای اخذ رشته و ظرفیت در دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی اشاره کرد و گفت: این معیارها توسط شورای گسترش آموزش عالی تعیین می شود و کاری که ما تلاش کردیم ولی رای نیاورد این بود که معیارها را برای موسسات غیرانتفاعی منطقی کنیم البته این به این معنی نیست که هیچ شرطی برای غیرانتفاعی ها نباشد ولی طرح هایی مثل طرح تعاون را دوباره به شورای گسترش برده و این مجوزها را برای غیر انتفاعی ها اخذ می کنیم.

معاون آموزشی وزیر علوم درباره اینکه ترم آینده بهمن ماه آغاز می شود یا خیر گفت: تنوع زیر نظام های آموزش عالی بسیار زیاد است، حتی در دانشگاه های دولتی هم تنوع در کیفیت زیرساخت ها زیاد است در نتیجه نمی توانیم فرمول واحد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ترم تحصیلی آینده از مهر یا بهمن به دانشگاه ها واگذار شد

آغاز ترم تحصیلی آینده از مهر یا بهمن به دانشگاه ها واگذار شد