مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 10:152020-05-20سياسي

توقف سدسازی در عمل اجرایی نیست


یک کارشناس آب با تاکید بر اینکه توقف سدسازی در عمل اجرایی نیست و نمی توان جامعه کشاورز را بیکار کرد، گفت: هر کاری که ارزیابی زیست محیطی نداشته باید متوقف شود.

- ایسنا/اصفهان یک کارشناس آب با تاکید بر اینکه توقف سدسازی در عمل اجرایی نیست و نمی توان جامعه کشاورز را بیکار کرد، گفت: هر کاری که ارزیابی زیست محیطی نداشته باید متوقف شود.

میرحسین موسوی خونساری - دکترای تاسیسات آبی، در لایو ایسنتاگرامی با محمد درویش- فعال محیط زیست به موضوع سدسازی و انتقال آب؛ موفق یا ناموفق پرداختند.

در این برنامه درویش با ارائه انتقاداتی از توسعه سدسازی در کشور خواستار توقف سدسازی شد و ابراز عقیده کرد؛ برای مثال سد سفیدرود به ضرر بقیه استان ها تمام می شود، چراکه آب آن از مناطق محروم تامین می شود، هم چنین در بالادست سفیدرود میزان فرسایش 35 تا 40 تن در هکتار می رسد و مستلزم تحمیل هزینه است و اصلا خردمندانه نیست که این سد زده شود.

وی با بیان این که جانمایی این سد اشتباه بوده و مردم بالادست متضرر می شوند و نباید به گیلان برسد، گفت: سوال این است برای چه سد می سازیم؟ زیرا آب شرب، کشاورزی، صنعت و انرژی برق آبی را تامین کنیم.

سدسازی بی رویه اقدامی اشتباه است که باید متوقف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف سدسازی در عمل اجرایی نیست

توقف سدسازی در عمل اجرایی نیست