مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 09:552020-05-20پزشكي

449 نفر بیمارمشکوک به کرونا در اردستان شناسایی شده است


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: با شیوع بیماری کرونا در شهرستان اردستان تا کنون 449 نفر مشکوک به این بیماری شناسایی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن ذبیحی ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه مبارزه با کرونا در فرمانداری شهرستان اردستان اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا در شهرستان اردستان تا کنون 449 نفر مشکوک به این بیماری شناسایی شده اند.

وی افزود: بیماران شناسایی شده شامل 225 نفر زن و 224 نفر مرد است و از نظر سکونتی نیز 224 نفر آنها از شهر اردستان و مابقی از بخش های دیگر شهرستان بوده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: از تعداد بیماران شناسایی شده مشکوک به کرونا تعداد 188 نفر سابقه بیماری های مزمن را داشته اند که بر این اساس از میان 449 نفر نتایج آزمایش 102 نفر مثبت و 294 مورد منفی بوده است و 42 نفر منتظر جواب تست آزمایش خود هستند.

وی ابراز داشت: شهرستان اردستان از نظر وضعیت ابتلاء به بیماری کرونا همچنان در وضعیت سفید قرار دارد و طبق هشدارهای قبلی اعلام می شود که وضعیت سفید بی خطر نیست اما کم خطر خواهد بود و این بیماری همچون بیماری های فصلی شدت آن کم و زیاد خواهد شد.

نماز عید فطر اردستان در مصلی برگزار نخواهد شد ذبیحی بیان داشت: برگزاری نماز عید فطر در شهرستان اردستان به شکل تجمعی و در مصلی انجام نخواهد شد و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

449 نفر بیمارمشکوک به کرونا در اردستان شناسایی شده است

449 نفر بیمارمشکوک به کرونا در اردستان شناسایی شده است