مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 06:352020-05-20اقتصادي

احداث بیمارستان 500 تختخوابی در اردبیل


سرپرست معاونت عمرانی استانداری اردبیل خبر از احاث بیمارستان 500 تختخوابی در اردبیل داد.

- سرپرست معاونت عمرانی استانداری اردبیل خبر از احاث بیمارستان 500 تختخوابی در اردبیل داد و گفت: بخشی از منابع این پروژه از اعتبارات سفر رییس جمهوری و بخشی نیز از وزارت راه و شهرسازی تأمین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، فرزاد قلندری شامگاه سه شنبه بیان کرد: پیمانکار احداث بیمارستان 500 تختخوابی اردبیل انتخاب و تجهیز کارگاه صورت گرفته و بخشی از منابع مالی مورد نیاز این پروژه از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری و بخشی نیز از اعتبارات وزارت راه و شهرسازی تأمین شده است.

وی از تأیید نقشه های این بیمارستان و صدور مجوز آن توسط وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی خبر داد و افزود: با پیگیری های استاندار اردبیل و طبق هماهنگی به عمل آمده که از وزارتخانه در مرکز صورت گرفته، طوری برنامه ریزی شده تا در کمترین زمان ممکن و با کیفیت بالا این پروژه به صورت ضربتی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

قلندری ارتقا خدمات بهداشتی و درمانی و افزایش تعداد تخت های بیمارستانی را از اولویت های ضروری و مورد نیاز استان دانست و اظهار امیدواری کرد: با شتابی که در اجرای طرح های حوزه بهداشت و درمان شکل گرفته، در میان مدت شاهد ارتقا رتبه استان در این بخش باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بیمارستان 500 تختخوابی در اردبیل

احداث بیمارستان 500 تختخوابی در اردبیل