مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 19:002020-05-19بين الملل

رییس علمای اهل سنت عراق: دعوت امام خمینی به برپایی روز قدس، دعوت به انسانیت بود


رییس جمعیت علمای اهل سنت عراق ضمن تأکید بر ابتکارعمل امام خمینی (ره) در گرامی داشت روز قدس، ایشان را مرجع تمامی شیعیان، سنیها، مسیحیان و پیروان ادیان دیگر دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ خالد الملا ، رییس جمعیت علمای اهل سنت عراق فراخوان امام خمینی (ره) برای برگزاری روز جهانی قدس با هدف متحد کردن مسلمانان را یک قضیه محوری دانست.

شیخ خالد الملا که امروز سه شنبه طی ویدیو کنفرانسی در کنفرانس بین المللی قدس شریف به مناسبت قرار گرفتن در آستانه روز جهانی قدس سخنرانی می کرد، خواستار پاسداشت هرچه باشکوه تر این روز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه العالم، شیخ خالد الملا با اشاره به اینکه بحران کرونا مانع از برگزاری راهپیمایی مردمی در روز قدس شده است، گفت: روز جهانی قدس از مهمترین روزهایی است که هرساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

تظاهرات یکی از مهمترین برنامه ها برای احیای این روز جهانی است ولی تنها راه برای بیان احساسات مسلمان در این روز نیست .

الملا خاطرنشان ساخت: روز جهانی قدس (روز بیداری اسلامی و انسانی) اتحاد و همبستگی مسلمانان را می طلبد و این امر فقط از طریق برگزاری تظاهرات نیست بلکه می توان از طریق رسانه ها فواید روز قدس و اهداف امام خمینی (ره) از این فراخوان را تبیین کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس علمای اهل سنت عراق: دعوت امام خمینی به برپایی روز قدس، دعوت به انسانیت بود

رییس علمای اهل سنت عراق: دعوت امام خمینی به برپایی روز قدس، دعوت به انسانیت بود