مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 13:352020-05-19بين الملل

ابوشریف: رژیم صهیونیستی و آمریکا همه کشورهای منطقه را خادم خود می دانند


ابوشریف با اشاره به تروریسم دولتی آمریکا و رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا در این منطقه همه کشورهای منطقه را خادم خود می دانند.

- ابوشریف با اشاره به تروریسم دولتی آمریکا و رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا در این منطقه همه کشورهای منطقه را خادم خود می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر ابوشریف عصر سه شنبه در نشست کنگره بین المللی قدس شریف که به صورت زنده از فضای مجازی پخش شد، اظهار داشت: امروز همه می دانیم که تصویر روشنی از روابط بین آمریکا و رژیم صهیونیستی وجود دارد.

نماینده حرکت جهاد اسلامی فلسطین در تهران افزود: این روابط خیلی واضح شده و می توانیم بگوییم اسراییل در راستای یک پروژه که بریتانیا آن را آغاز کرده است، تشکیل شد و یکی از اهداف آنها از تأسیس رژیم صهیونیستی این بود که از یهودیان اروپا خلاص شوند، البته عوامل مذهبی هم وجود دارد که صهیونیسم مسیحی و یهودی در کنار هم ایجاد شوند.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: قائلین به صهیونیسم مسیحی نیز اعتقاد دارند که فلسطین نباید در دست مسلمانان باشد به همین خاطر مسیحیان از رژیم صهیونیستی بیشتر از خود یهودیان حمایت می کنند و تلاش می کنند که معبد سلیمان را در اسراییل بسازند و معامله قرن در همین راستا بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوشریف: رژیم صهیونیستی و آمریکا همه کشورهای منطقه را خادم خود می دانند

ابوشریف: رژیم صهیونیستی و آمریکا همه کشورهای منطقه را خادم خود می دانند