مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 10:362020-05-19سياسي

پویش ملی «فلسطین آزاد»در زنجان برگزار می شود


به همت حوزه هنری زنجان، شاعران زنجان با شعرخوانی اشعار خود با موضوع آزادی قدس و دفاع از مظلومیت مردم فلسطین در پویش ملی «فلسطین آزاد» با آزادیخواهان این سرزمین هم صدا می شوند.

- زنجان-به همت حوزه هنری زنجان، شاعران زنجان با شعرخوانی اشعار خود با موضوع آزادی قدس و دفاع از مظلومیت مردم فلسطین در پویش ملی فلسطین آزاد با آزادیخواهان این سرزمین هم صدا می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از حوزه هنری زنجان، به مناسبت روز جهانی قدس، حوزه هنری استان زنجان پویش سراسری شعرخوانی فلسطین آزاد را با محوریت روز قدس و آزادی فلسطین در فضای مجازی به اجرا گذاشته است، که این پویش تا دوم خرداد ماه 1399 ادامه خواهد داشت.

امسال، با توجه به شرایط کنونی جامعه و در جهت پیشگیری از اشاعه ویروس کرونا فرصت اجتماع حضوری و برپایی راهپیمایی در راستای ابراز انزجار از رژیم اشغالگر اسراییل در کشور، با محددیت هایی همراه است، بر این اساس مقرر شد تا از ظرفیت هنرمندان و ابزار فضای مجازی استفاده کنیم تا آن دسته از شاعرانی که اشعار و نوشته ای که با موضوع روز قدس دارند آن را در فضای مجازی منتشر کنیم.

پویش فلسطین آزاد ، همزمان با سراسر کشور به منظور پاسداشت سال ها مبارزه و شهادت مردم مظلوم فلسطین برای رهایی قدس شریف از چنگ اسراییل غاصب به همت جمعی از شاعران راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش ملی «فلسطین آزاد»در زنجان برگزار می شود

پویش ملی «فلسطین آزاد»در زنجان برگزار می شود