مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 08:452020-05-19اقتصادي

10 پروژه اقتصادی در موقوفات استان سمنان پیش بینی شده است


معاون بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه سمنان گفت: طی سال جاری و با هدف افزایش بهره وری، 10 پروژه اقتصادی در موقوفات استان پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رستمیان ظهر سه شنبه در نشستی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی اوقاف سمنان ضمن بیان اینکه 10 پروژه اقتصادی در موقوفات استان پیش بینی شده است، ابراز کرد: این طرح ها در راستای عملیاتی کردن شعار سال اعلامی از سوی مقام معظم جهش تولید و با هدف تولیدی و اشتغال زایی در استان اجرا می شوند.

وی با بیان اینکه این پروژه ها در بخش های کشاورزی، گلخانه ای، دامی، آب انبار، کاروانسرا و همچنین زیرساخت های شهری است، ابراز کرد: همه این پروژه ها در سال 99 آغاز و برخی در همین سال به بهره برداری می رسند.

معاون اوقاف استان سمنان با بیان اینکه ارزش تقریبی سرمایه گذاری در این پروژه ها بیش از 500 میلیارد ریال برآورد شده است، تاکید داشت: مهم ترین این پروژه ها مجموعه پرورش شتر داشتی در شهرستان آرادان و کاروانسراهای استان می توان نام برد.

رستمیان با بیان اینکه در حال حاضر اولویت و سیاست کاری ما جذب و استفاده حداکثری از ظرفیت سرمایه گذاران باهدف ایجاد اشتغال و ایجاد جهش در تولید و همچنین افزایش بهره وری موقوفات به منظور افزایش سطح کیفی اجرای نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 پروژه اقتصادی در موقوفات استان سمنان پیش بینی شده است

10 پروژه اقتصادی در موقوفات استان سمنان پیش بینی شده است