مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 08:262020-05-19اقتصادي

شناخت عوامل و تنگناهای ساختار صادراتی کردستان ضروری است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه شناخت عوامل و تنگناهای ساختار صادراتی کردستان ضروری است، گفت: شناسایی و رفع این موانع منجر به توسعه صادرات استان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، محمد دره وزمی اظهار داشت: برنامه ریزی دقیق و جهش صادراتی، نیازمند شناخت و تعریف عوامل و تنگناهای ساختار صادراتی کردستان است که باید با همکاری اعضای کارگروه توسعه صادرات استان احصاء، بررسی و مورد پیگیری واقع شود.

وی افزود: شناخت و تعریف این عوامل می تواند نقش بسزایی در تدوین برنامه ها، ارزیابی عملکردها، تسهیل و تسریع در انجام فرآیندها، رفع موانع و مشکلات فراروی صادرات استان کردستان ایفا کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: توانمندسازی و توسعه بنگاه های کوچک و متوسط با هدف افزایش صادرات، برنامه ریزی در جهت افزایش سهم تولید صادراتی استان در سبد صادراتی و کمک به ایجاد، توسعه و تجهیز زیرساخت های پشتیبان صادراتی از مهمترین برنامه های این سازمان در حوزه تجارت خارجی است.

دره وزمی یادآور شد: ساخت در سال جهش تولید یکی از محورهای اساسی وزارت صمت، توسعه صادرات به عنوان پیشران جهش تولید مورد توجه جدی واقع شده است که با توجه به مزیت های تجاری – مرزی استان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت عوامل و تنگناهای ساختار صادراتی کردستان ضروری است

شناخت عوامل و تنگناهای ساختار صادراتی کردستان ضروری است