مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 06:402020-05-19بين الملل

دستیابی تیم تحقیقات سازمان ملل به اسناد جدید درباره جنایات داعش در عراق


یک تیم تحقیقات سازمان ملل اعلام کرده در جمع آوری منابع جدیدی از اسناد و مدارک در عراق علیه افراطگران داعش به پیشرفتی چشمگیر دست پیدا کرده و این اسناد و مدارک شامل اطلاعات مربوط به دو میلیون تماس تلفنی هستند که می توانند در پرونده های عواملی .

- یک تیم تحقیقات سازمان ملل اعلام کرده در جمع آوری منابع جدیدی از اسناد و مدارک در عراق علیه افراطگران داعش به "پیشرفتی چشمگیر" دست پیدا کرده و این اسناد و مدارک شامل اطلاعات مربوط به "دو میلیون تماس تلفنی" هستند که می توانند در پرونده های عواملی که در سال 2014 علیه اقلیت ایزدی ها مرتکب جنایت شدند مورد استفاده قرار بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این تیم همچنین گفت که در تحقیقاتش درباره کشتار دسته جمعی دانش جویان افسری غیرمسلح و پرسنل نظامی عضو آکادمی هوایی تکریت عراق در ژوئن 2014 توسط داعشی ها و همچنین جنایات افراطگران داعش در موصل از 2014 تا 2016 نیز پیشرفت داشته است.

این تیم تحقیقات در گزارشی به شورای امنیت سازمان ملل که نسخه ای از آن به دست آسوشیتدپرس رسید، عنوان کرد، به تعامل با دولت عراق در خصوص برخی قوانین معلق مانده ای که به این کشور اجازه پیگرد جنایات جنگی، جرم علیه بشریت و نسل کشی از جانب داعش را می دهند ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیابی تیم تحقیقات سازمان ملل به اسناد جدید درباره جنایات داعش در عراق

دستیابی تیم تحقیقات سازمان ملل به اسناد جدید درباره جنایات داعش در عراق