مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 04:552020-05-19سياسي

اهدای تمبر مدافعان سلامت به فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با حضور در مراسم روز جهانی موزه، به نقش بی بدیل این کانون های فرهنگی در پاسداشت میراث فرهنگی و باستانی اشاره کرد و گفت: - فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با حضور در مراسم روز جهانی موزه، به نقش بی بدیل این کانون های فرهنگی در پاسداشت میراث فرهنگی و باستانی اشاره کرد و گفت: امروزه موزه ها دروازه ای برای توسعه روابط بشری محسوب می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی در مراسم بزرگداشت روز جهانی موزه که در موزه ارتباطات برگزار شد، ضمن تبریک این روز به فرهیختگان فرهنگی کشور که نقشی بی بدیل و ارزنده در پاسداشت میراث فرهنگی باستان دارند، گفت: قریب به 43 سال از نامگذاری روز جهانی موزه گذشته است و در این چهار دهه، موزه ها در بحث تبادلات فرهنگی جهانی و بین کشوری، نماد و تبلوری از بهترین ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی و آموزشی هستند.

وی ادامه داد: در پارادایم دهکده جهانی و به خصوص نزدیک شدن انسان ها به هم و زدودن مرزهای جغرافیایی کاذب موزه ها نقش بی بدیلی دارند و طبیعتا موزه تجلی گاه میراث فرهنگی و نگاهی به گذشته است.

فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران، تصریح کرد: در موزه ها همه آنچه که در طول تاریخ انسان ها زحمت کشیده اند و یک تکامل تاریخی، اجتماعی و فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای تمبر مدافعان سلامت به فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران

اهدای تمبر مدافعان سلامت به فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران