مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 03:102020-05-18سياسي

مسئولان استان ایلام مروج آزادی بیان و اندیشه باشند


مسئولان استان باید انتقاد پذیر و مروج آزادی بیان و اندیشه باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام عصر دوشنبه در دیدار مدیرکل و عوامل روابط عمومی استانداری ایلام از مجموعه تلاش های این حوزه تشکر کرد و افزود: در این مدت روابط عمومی با رعایت اعتدال و میانه روی در مسیر تعامل با رسانه ها حرکت کرده است و در انعکاس عملکرد دولت در بعد استانی و ملی موفق عمل کرده و در مجموع از عملکرد این حوزه رضایت کامل دارم و از این بابت تشکر می کنم.

وی در ادامه پاسخگویی مدیران به خواسته ها و مطالبات مردمی را یک اصل مهم و انکار نشدنی در یک نظام مردمسالار خواند و افزود: در این میان نقش روابط عمومی ها در ارائه گزارش به مردم و انعکاس ضعف ها و انتقادها به سازمان مهم و حائز اهمیت است.

استاندار ایلام با تاکید بر این مهم که باید از نگاه تشریفاتی به روابط عمومی پرهیز کرد، اضافه کرد: روابط عمومی یک پل ارتباطی مطمئن مابین مردم و سازمان و در راستای تعدیل برنامه های سازمان با خواسته های مردمی نقش آفرینی می کند.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به این مهم که حرف مخالف و منتقد را باید شنید، تاکید کرد: البته در استان وحدت و همدلی کم نظیری وجود دارد و در این راستا در حوزه اطلاع رسانی نیز اینچنین است اما در مجموع اعتقاد به شنیدن صدای منتقد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان استان ایلام مروج آزادی بیان و اندیشه باشند

مسئولان استان ایلام مروج آزادی بیان و اندیشه باشند