مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 13:102020-05-18بين الملل

مقامات فلسطین: رژیم های عربی به سازش با اشغالگران پایان دهند


مقامات و سیاستمداران فلسطینی از کشورهای عربی خواستند در پاسخ به برنامه رژیم صهیونیستی برای اعمال حاکمیت استعماری و اشغالگری خود بر بخش های بیش تری از کرانه باختری هر گونه عادی سازی را متوقف کنند و از ملت فلسطین هم خواستند آماده استفاده از همه انواع .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقامات فلسطینی تاکید کردند که مقابله با نقشه کابینه جدید رژیم صهیونیستی درباره طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری، منطقه الاغوار و شمال البحر المیت مستلزم اقدامات متعددی است که مهم ترین آن لغو همه توافقنامه های به امضا رسیده با این رژیم و سازش نکردن کشورهای عربی با اسراییل و اقدام اردن و مصر در لغو توافقنامه صلح با این رژیم است.

در همین حال رهبری تشکیلات خودگردان قرار است سه شنبه شب نشست گسترده ای را برای تصویب طرح مقابله با برنامه رژیم صهیونیستی در الحاق بخش هایی از کرانه باختری به سرزمین های اشغالی برگزار کند.

واصل ابو یوسف عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش در گفت وگو با القدس العربی گفت: این نشست که ساعت نه و نیم فردا شب برگزار می شود مسائل مهمی را مورد بررسی قرار خواهد داد که مهم ترینش تصمیم الحاق کرانه باختری و پیامدهای آن در شرایط حمایت آمریکا از این تصمیم است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقامات فلسطین: رژیم های عربی به سازش با اشغالگران پایان دهند

مقامات فلسطین: رژیم های عربی به سازش با اشغالگران پایان دهند