مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 10:102020-05-18سياسي

700 هزار نفر در مناطق حاشیه نشین آذربایجان غربی زندگی می کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر 700 هزار نفر در مناطق حاشیه نشین استان زندگی می کنند که امسال این مناطق ساماندهی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی مصطفوی ظهر دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی مقابله با کرونا الگویی برای تحقق جهش تولید استان اظهارکرد: هم اکنون 9 دفتر تسهیل گری در مناطق حاشیه شهر ارومیه برای ساماندهی مناطق حاشیه نشین راه اندازی شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید اقدامات فرهنگی ویژه برای این قشر با راهبری دفاتر تسهیل گری در جلسات شورای فرهنگ عمومی استان برنامه ریزی صورت گیرد عنوان کرد: با توجه به تفاوت تعریف سکونتگاه غیررسمی با حاشیه نشینی و تفاوت سطح اقتصادی حاشیه نشین ها با ساکنان سکونتگاه های غیررسمی از نظر اجتماعی، حاشیه نشینی مساله اصلی به شمار می رود و اگر مدیریت نشود به آسیب اجتماعی تبدیل می شود.

مصطفوی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر تحقق شعار جهش تولید در کشور گفت: برای جامه عمل پوشاندن به این فرمایشات باید اقدامات مؤثر فرهنگی برای استفاده از کالاهای داخلی و ایجاد جهش تولید انجام شود.

وی با بیان اینکه تقویت فرهنگ مبارزه با قاچاق کالا و ترویج فرهنگ مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها از جمله دیگر عوامل مهم فرهنگی برای ایجاد جهش تولید است بر انجام فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 هزار نفر در مناطق حاشیه نشین آذربایجان غربی زندگی می کنند

700 هزار نفر در مناطق حاشیه نشین آذربایجان غربی زندگی می کنند