مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 08:302020-05-18سياسي

300 پایگاه زکات فطریه مردم استان ایلام را جمع آوری می کنند


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: تعداد 300 پایگاه در این استان به منظور جمع آوری زکات فطریه مردم این استان تدارک دیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قنبر موسی نژاد ظهر دوشنبه با تشریح برخی از اقدامات و تمهیدات ستاد زکات استان در خصوص جمع آوری زکات فطریه افزود: به همین منظور تعداد 50 هزار پاکت مخصوص جمع آوری فطریه در بین مردم استان در حال توزیع است.

وی با عنوان اینکه تبلیغ در زمینه پرداخت زکات فطریه و آگاهی بخشی به مردم در زمینه جزییات پرداخت فطریه از ضروریات است، گفت: توسط ستاد زکات استان تعداد دو هزار و 500 پوستر تبلیغاتی در این زمینه در سطح استان توزیع شده است.

موسی نژاد با بیان اینکه ائمه جمعه و جماعات نقش مهمی در زمینه تبیین موضوع زکات فطریه دارند، افزود: از فرمانداران و بخشداران نیز انتظار داریم تمهیدات لازم را برای جمع آوری زکات فطریه در نقاط مختلف این استان فراهم کنند.

دبیر ستاد زکات استان با بیان اینکه صرفاً موسساتی مجوز جمع آوری زکات فطریه در این استان دارند که قبلاً مجوز و کارت مخصوص جمع آوری زکات را از ستاد زکات استان دریافت کرده باشند، تصریح کرد: از نیروی انتظامی درخواست داریم با آنهایی که بدون داشتن مجوز از ستاد زکات استان اقدام به جمع آوری زکات فطریه می کنند برخورد و از اینکار ممانعت به عمل آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 پایگاه زکات فطریه مردم استان ایلام را جمع آوری می کنند

300 پایگاه زکات فطریه مردم استان ایلام را جمع آوری می کنند