مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 08:062020-05-18سياسي

فعالیت جهادی مبلغین اوقاف در فضای مجازی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از فعالیت جهادی مبلغین اوقاف در فضای مجازی خبر داد و گفت: تاکنون 6 هزار نفر از برنامه های آموزشی اوقاف در فضای مجازی بهره مند شده اند.

- حجت الاسلام مختار کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های امسال اوقاف در این مدت در فضای مجازی پیگیری شد که این اقدامات در قالب رزمایش مواسات   انجام می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به جایگزینی حضور مبلغین از بقاع متبرکه در فضای مجازی بیان کرد: مبلغین در این عرصه هم پیشتاز بوده و عرصه جهاد فرهنگی را نیز خالی نگذاشتند و بر آن شدند تا محتوای سلامت معنوی را احیا کنند.

وی ادامه داد: این مبلغین در کنار کارشناسان فرهنگی اوقاف، اعضای خدوم هیأت امنا و مراکز افق امامزادگان در فضای مجازی و در کانال های منتسب به امامزادگان حضور داشته و به سوالات دینی و شرعی مردم پاسخ دادند.

کرمی با اشاره به اینکه در حال حاضر مبلغان، روحانیون، مداحان، جامعه قرآنی و بدنه های فعال مردمی در فضای مجازی در امامزادگان استان زنجان مشغول به تبلیغ هستند، افزود: امسال بنا به شرایط موجود از بحث کرونا، تبلیغ دینی در ایام رمضان با بهره گیری از ظرفیت رسانه و فضای مجازی نیز اقدام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت جهادی مبلغین اوقاف در فضای مجازی

فعالیت جهادی مبلغین اوقاف در فضای مجازی