مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 07:302020-05-18پزشكي

روند مثبت پیشبرد برنامه نسخه نویسی الکترونیک و حذف تدریجی دفترچه بیمه


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران پیشبرد برنامه نسخه نویسی الکترونیک، استحقاق سنجی درمان و حذف تدریجی کاربرد دفترچه در کشور را مثبت ارزیابی کرد.

- مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران پیشبرد برنامه نسخه نویسی الکترونیک، استحقاق سنجی درمان و حذف تدریجی کاربرد دفترچه در کشور را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس طاهر موهبتی در نشست سراسری مدیران سازمان بیمه سلامت ایران که به صورت ویدیوکنفرانس با موضوع پروژه استحقاق سنجی برگزار شد، با اشاره به اینکه برنامه عملیاتی سال 99 نسبت به برنامه عملیاتی سال های گذشته بسیار متفاوت است، گفت: هر اقدامی که سازمان بیمه سلامت ایران انجام می دهد در قالب این برنامه خواهد بود و لازم است که تمام مدیران به طور کامل بر موضوعات مختلف به خصوص سازمان الکترونیک نظارت داشته باشند و با پیگیری دقیق پیشرفت کار را بطور کامل رصد کنند.

وی ضمن ارزیابی مثبت از پیشبرد برنامه نسخه نویسی الکترونیک و استحقاق سنجی و حذف تدریجی کاربرد دفترچه، افزود: پس از اجرای کامل این برنامه برکات و فواید آن بسیار بیشتر ظهور و بروز خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در خصوص بهینه سازی تجویز بر اساس گایدلاین ها و راهنماهای بالینی باید با شرکای کاری از جمله نظام پزشکی، انجمن های پزشکی و دیگر ارائه دهندگان خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند مثبت پیشبرد برنامه نسخه نویسی الکترونیک و حذف تدریجی دفترچه بیمه

روند مثبت پیشبرد برنامه نسخه نویسی الکترونیک و حذف تدریجی دفترچه بیمه