مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 07:102020-05-18اقتصادي

خانه های صنعتی، تهدیدی برای روستاهای گردشگری


امروزه یکی از راه های توجه به روستاها و محرومیت زدایی از آنها، کمک به حفظ و گسترش جاذبه ­ها و زمینه­ های مورد علاقه گردشگران در روستاها، متناسب با شرایط محلی روستاها و رونق صنعت سبز گردشگری است.

- ایسنا/همدان امروزه یکی از راه های توجه به روستاها و محرومیت زدایی از آنها، کمک به حفظ و گسترش جاذبه ­ها و زمینه­ های مورد علاقه گردشگران در روستاها، متناسب با شرایط محلی روستاها و رونق صنعت سبز گردشگری است.

صنعت گردشگری روستایی باعث ارتقاء سطح بهره وری در مناطق روستایی، ایجاد اشتغال، اصلاح توزیع درآمد، حفظ محیط روستا و فرهنگ بومی، جلب مشارکت مردم بومی و محلی و .

خواهد شد و از آنجا که همه روستاهای کشور قابلیت توسعه در زمینه گردشگری را ندارند و یا این قابلیت بسیار ضعیف است، معاونت سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اقدام به انتخاب روستاهایی که دارای قابلیت بالاتری در زمینه گردشگری نسبت به سایر روستاها هستند، کرده است که این روستاها در سطح کشور به روستاهای هدف گردشگری معروف هستند.

در حال حاضر از تعداد 20 روستای هدف گردشگری در سطح استان همدان، دو روستای حبشی و ملحمدره با توجه به پلکانی بودن و ساختار خانه های سنتی آن با استفاده از مصالح طبیعی و بوم آورد و قدمت و جاذبه های خاص و طبیعی خود به عنوان روستاهای گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های صنعتی، تهدیدی برای روستاهای گردشگری

خانه های صنعتی، تهدیدی برای روستاهای گردشگری