مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 22:552020-05-17پزشكي

کاهش حساسیت ها عامل رشد آمار مبتلایان به کرونا در اردبیل


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: سطح حساسیت ها نسبت به این ویروس منحوس پایین آمده و برخی از مردم به روال عادی زندگی خود برگشته اند و همین مساله باعث رشد جهشی آمار مبتلایان شده است.

- ، بهروز ندایی در جلسه ستاد کرونای استان با ابراز نگرانی از وضعیت روبه رشد آمار ابتلای به کرونا، اظهار کرد: متاسفانه حساسیت ها نسبت به رعایت اصول مراقبتی کاهش یافته، در حالی که خطر این ویروس همچنان در استان و کشور به قوت خود باقی است و سلامت مردم بویژه گروه های پرخطر در معرض تهدید است.

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل افزود: این بیماری تنها با رعایت اصول مراقبتی، فاصله اجتماعی و اجتناب از مراودات و ترددهای غیرضرور قابل کنترل و پیشگیری است و بی توجهی برخی از شهروندان باعث رشد جهشی آمار مبتلایان شده است.

  در این جلسه سید عبدالله طباطبایی، دادستان اردبیل نیز تداوم اطلاع رسانی، آموزش و تبلیغات در خصوص کرونا را خواستار شد و گفت: سطح حساسیت ها نسبت به این ویروس منحوس پایین آمده و برخی از مردم به روال عادی زندگی خود برگشته اند.

  طباطبایی با قدردانی از کادر درمانی و تلاش گران عرصه بهداشت و سلامت استان، از مردم خواست از اجتماعات و تراکم جمعیتی که در هفته های گذشته در دستگاه های قضایی افزایش یافته پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش حساسیت ها عامل رشد آمار مبتلایان به کرونا در اردبیل

کاهش حساسیت ها عامل رشد آمار مبتلایان به کرونا در اردبیل