مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 17:052020-05-17سياسي

روابط عمومی ها حلقه اتصال مردم ودستگاه ها هستند


فرماندار لنگرود با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی ها در هر سازمان، گفت: روابط عمومی ها حلقه اتصال مردم ودستگاه ها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیروس شفقی عصر یکشنبه در مراسم تجلیل از روابط عمومی دستگاه ها در فرمانداری لنگرود، اظهار کرد: نقش آفرینی و جایگاه ویژه روابط عمومی در سازمان ها با بهره گیری از تکنولوژی و فناوری های نو ظهور و دقت و سرعت در امر اطلاع رسانی و ارتباط موفق با مخاطبان بیش از پیش اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی و ارتباطات را باید روز فرهنگ و اندیشه نامگذاری و از قهرمانان عرصه فرهنگ و ارتباطات بواسطه مسئولیتی که بر دوش دارند، قدردانی کرد، افزود: امروزه تأثیر بی بدیل روابط عمومی ها در تعالی، رشد و پیشرفت سازمان ها بر کسی پوشیده نیست.

شفقی در ادامه بیان کرد: روابط عمومی حوزه وسیعی دارد بعد استقرار بیش از 50 سال متأسفانه هنوز آنگونه که شایسته بوده و از اهدافی که برای آنها تعریف شده فاصله داریم و روابط عمومی جایگاه خود را در سازمان ها نتوانسته پیدا کند.

وی ادامه داد: آموزش کارکنان هر دستگاه برعهده روابط عمومی است و در این میان در ابتدا باید خود روابط عمومی آموزش ببیند تا از هدف خود فاصله نگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی ها حلقه اتصال مردم ودستگاه ها هستند

روابط عمومی ها حلقه اتصال مردم ودستگاه ها هستند