مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 10:252020-05-17سياسي

مراکز معاینه فنی آذربایجان غربی در مکان های مناسب جانمایی شوند


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: رسیدگی به محل ها و جانمایی مراکز فنی در استان در اولویت است تا این مراکز در مکان های مناسب جانمایی شوند.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: رسیدگی به محل ها و جانمایی مراکز فنی در استان در اولویت است تا این مراکز در مکان های مناسب جانمایی شوند.

آیدین رحمانی رضاییه روز یکشنبه 28 اردیبهشت در جلسه کارگروه معاینه فنی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در این راستا جانمایی مرکز معاینه فنی میاندوآب باید در سریعترین زمان ممکن نسبت به اصلاح و تغییر محل فعالیت خود اقدام کند تا مشکلی در خصوص محیط زیست وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری 61 هزار و 96 برگه معاینه فنی برای خودروهای سبک صادر شده است، گفت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش 23 درصدی را نشان می دهد.

معاون استاندار با اشاره به مجموع تعداد ناوگان خودرویی فعال آذربایجان غربی، افزود: در مجموع 600 هزار دستگاه ناوگان خودرویی در سطح آذربایجان غربی فعال است.

وی با اشاره به مشکل مرکز معاینه فنی شماره سه بوکان نیز اظهار کرد: باید فرصت داده شود این مرکز مشکلات موجود را برطرف کرده و استانداردهای لازم را در محل فعالیت خود اجرا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز معاینه فنی آذربایجان غربی در مکان های مناسب جانمایی شوند

مراکز معاینه فنی آذربایجان غربی در مکان های مناسب جانمایی شوند