مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 09:252020-05-17ورزشي

برپایی رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه


مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از برپایی رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه در راستای لبیک جامعه ورزش استان به فرمایش مقام معظم رهبری با حضور مسئولان استانی در سالن ورزشی الغدیر سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از برپایی رزمایش "همت جوانانه، کمک مومنانه" در راستای لبیک جامعه ورزش استان به فرمایش مقام معظم رهبری با حضور مسئولان استانی در سالن ورزشی الغدیر سمنان خبر داد.

مجتبی جانعلی 28اردیبهشت ماه در این رزمایش اظهار کرد: در رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه بالغ بر 2000 بسته معیشتی ویژه کمک به نیازمندان و محرومان، به همت جامعه ورزش و جوانان استان تهیه و در ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان و محرومان توزیع می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) توسط جامعه ورزش و جوانان استان سمنان از نیمه ماه شعبان آغاز شد و تا نیمه ماه مبارک رمضان، بیش از 1000 بسته معیشتی، 7 هزار پرس غذای گرم، 200 بسته گوشت قربانی و 2000 افطاری ساده را در بین نیازمندان و محرومان توزیع شد.

وی ادامه داد: همچنین بیش از 2000 بسته معیشتی برای توزیع در بین نیازمندان استان در نظر گرفته شده که امروز 1500 بسته معیشتی از این مجموعه توزیع و 500 بسته ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه

برپایی رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه