مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 08:262020-05-17بين الملل

برگزاری مراسم حمایت از همجنس بازان در عراق از سوی اتحادیه اروپا


نماینده اتحادیه اروپا در عراق در مراسمی با حضور سفرای کانادا و انگلیس، مراسم حمایت از همجنس بازان برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه سلسله اقدامات کشورهای غربی در عراق برای ترویج همجنس بازی، نمایندگی اتحادیه اروپا در بغداد امروز (یکشنبه) مراسم به اصطلاح روز جهانی مبارزه با همجنسگرا ستیزی را برگزار کرد.

این نمایندگی در صفحه توییتر خود نوشت که با همکاری سفارت کانادا و انگلیس در بغداد پرچم به اصطلاح همجنسگرایان را در محوطه ساختمان این مرکز برافراشته است.

در بهمن سال گذشته نیز حمایت استفان هیکی سفیر انگلیس از قانون حمایت از همجنس بازان واکنش شدید مقتدی صدر رهبر جریان صدر و دیگر شخصیت های دینی و سیاسی عراق را برانگیخت.

در ژوئن سال 2017 نیز کنسولگری آمریکا در اربیل اقدام به برافراشته کردن پرچم همجنسگرایان در محوطه کنسولگری کرد که اعتراضات علمای عراق را موجب شد.

کشورهای غربی در سال های گذشته تلاش زیادی برای ترویج این پدیده در میان جوانان عراقی کرده و در این راستا در سال 2015 از تشکیل سازمانی به نام عراق کویر برای پرداختن به موضوع همجنس بازی در عراق حمایت کردند.

این سازمان که به سه زبان انگلیسی، عربی و کردی در شبکه های اجتماعی فعالیت می کند، هدف خود را قانونی کردن ازدواج همجنس بازان در عراق اعلام کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم حمایت از همجنس بازان در عراق از سوی اتحادیه اروپا

برگزاری مراسم حمایت از همجنس بازان در عراق از سوی اتحادیه اروپا