مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 07:452020-05-17سياسي

برخی مسئولان در سراب غرب چه می بینند؟/ انتقاد از اقدام مولاوردی


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا گفت: برخی مسئولان در سراب غرب چه می بینند که ملت متدین و با فرهنگ ایران از دیدن آن عاجزند؟ البته سال هاست این درخواست و پرسش کلیدی قشر دانشجو از مسئولین بی پاسخ مانده است.

- طاهره یاورطلب مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با انتقاد از اقدام شهیندخت مولاوردی معاون سابق رییس جمهور در امور زنان و خانواده در روز جهانی خانواده گفت: سازمان ملل و بیشتر کشورهای غربی ،پس از سالها فرهنگ سازی، فشار به کلیسا و آماده سازی جوامع، زوج های همجنسگرا را به عنوان والد پذیرفته اند و واحد خانواده از نظر آنها می تواند شامل والدهای همجنسگرا و کودک نیز باشد و با همین تعریف است که سازمان ملل ساختار خانواده را تغییر یافته اعلام می کند.

وی ادامه داد: حال سوال اینجاست، پانزدهم مه، چه طور می تواند برای ما روز بزرگداشت خانواده باشد در حالی که صحه بر امری گذاشته که با توجه به رهنمودهای دینی و عرف فرهنگی ایران اسلامی، خود، ثبات و بنیاد خانواده را ویران می کند! یاورطلب تاکید کرد: شاید لازم باشد یاد آوری کنیم 25 مرداد ماه مصادف با 25 ذی حجه، روز تکریم خانواده در پیش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مسئولان در سراب غرب چه می بینند؟/ انتقاد از اقدام مولاوردی

برخی مسئولان در سراب غرب چه می بینند؟/ انتقاد از اقدام مولاوردی