مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 05:002020-05-17سياسي

مساجد باید در تراز انقلاب اسلامی باشند/ تشکیل مجمع «وعاظ و ذاکرین» در کرمانشاه


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: اگر می خواهیم مساجدی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم باید افرادی که در دل مردم هستند در راس کار امورات قرار گیرند.

- حجت الاسلام یوسف احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه ضمن تشکر از روزه داران و نمازگزاران در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی در شب های لیالی قدر، اظهار داشت: زمینه ها برای بازگشایی مساجد استان فراهم است ان شاءالله هر زمانی به نقطه امن از نظر بیماری ویروس کرونا برسیم با تشخیص مسؤولان ذی صلاح این کار انجام می شود.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم مساجدی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم باید افرادی که در دل مردم هستند در راس کار امورات قرار گیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه برای به تعالی رسیدن یک هزار مسجد استان برنامه هایی داریم، گفت: تشکیل شورای عالی مساجد پله اول این برنامه بود، باید هیأت امنای خارج از قضیه قومی و قبیله ای در دل مردم و مورد رضایت نمازگزاران باشند.

وی خاطرنشان کرد: هر جا به جوانان اعتماد کردیم، پیروز میدان بودیم از جنگ تحمیلی گرفته تا رزمایش اخیر کمک های مومنانه که در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری جوانان خوب درخشیدند، اما متاسفانه شاهد هستیم در مساجد الان یک مدیریت کهنه بر برخی از مساجد اتفاق افتاده که جوانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد باید در تراز انقلاب اسلامی باشند/ تشکیل مجمع «وعاظ و ذاکرین» در کرمانشاه

مساجد باید در تراز انقلاب اسلامی باشند/ تشکیل مجمع «وعاظ و ذاکرین» در کرمانشاه